05 de gener 2010

nit de reis (d'orient)



7 comentaris:

joanfer ha dit...

Aquí m'has tocat la fibra! La Mafalda és la meva debilitat... ;)
La seva "inocència", soltilesa i ironia són impagables.

Bona nit de reis i a dormir d'hora, eh? ;D

Núria Talavera ha dit...

Sí, Mafalda sempre dient les coses tan clares i tan senzilles, tant de bo jo fos capaç :)

M'agrada molt la nit de reis :)

Olga Xirinacs ha dit...

Els infants diuen les veritats, ja se sap. I l'infant que cada adult porta dins expressa el pensament que el dibuixant s'ha proposat comunicar.
Bons regals, les vinyetes, també.

joanfer ha dit...

Bé, Núria. "Envejar" aquella qualitat que no tenim és normal; a més a més, és poitiu. Només cal treballar per aconseguir-la. De totes maneres, estic convençut que la Mafalda també tindria certa "enveja" en qualitats que tu tens i ella no... ;)

Dan ha dit...

Nuria, gràcies per la visita. Ja m'has donat tema pel post de demà
;-)

Núria Talavera ha dit...

Tu creus, Olga, que per molt que passi el temps encara portem un infant dins nostre? hi ha vegades que ho dubto, o que el tinc tan oblidat...

Joan, no sé què dir-te, Mafalda és gairebé perfecta ;)

Dan, gràcies a tu, et llegiré amb molt d'interès ;)

Museo de la Luna ha dit...

Amiga Nuria, esta mañana estuve 3 horas, no le exagero, publicitando entre personas de la zona de Cataluña (con blogs en catalán) nuestro museo de la luna... y me tomé la gran molestia incluso de traducirlo todo, porque yo no sé catalán. Pues bien, de todas esas personas, no se nos ha unido NADIE!!!!

Así que ya me resigno a lo que venga y no lo intento más con gente de Cataluña, me han decepcionado mucho.

Sin embargo, como he visto su sonrisa bondadosa en el perfil, me he dicho, bueno, quizá ella sea una excepción. Y encima le gusta Mafalda! Así que... me atrevo a invitarla al museo de la luna, porque pienso que podría gustarle. No lo sé. Le juro que ya no entiendo a la gente del noreste! Hoy estoy confundido, con lo amable que fui con todos ellos...

Bueno, el caso es que usted es usted y me cae bien su sonrisa, transmite algo muy bueno. Intuyo que va a gustarle nuestro espacio. Y conste que me encantaría saber hablar catalán, pero también que lo entiendo prácticamente todo cuando leo.

Un beso.